CONTACT Sesizari Sondaj de opinie
English Romana

Intrebari frecvente

Cum se verifică soldul pe cardul de transport?

Verificarea soldului de pe cardul de transport se poate face în următoarele moduri:

1.     LA  VALIDATOR:

PASUL 1: SELECTAȚI BUTONUL VERDE “I” DE PE VALIDATOR

PASUL 2: APROPIAȚI CARDUL DE VALIDATOR ÎN LOCUL INDICAT ( ASEMENEA UNEI VALIDĂRI)

PASUL 3: AŞTEPTAȚI AFIŞAREA INFORMAȚIILOR

 2.      CASIERII RATBV S.A.

PENTRU VERIFICAREA CĂLĂTORIILOR DISPONIBILE DE PE CARD ESTE NECESAR CA CENTRUL DE VȂNZARE SĂ FIE DOTAT TEHNIC CORESPUNZĂTOR (CITITOR DE CARD).

ACCESAȚI LINK-UL URMĂTOR PENTRU A AFLA CENTRELE DE VȂNZARE RATBV S.A.      http://www.ratbv.ro/retea-distributie-bilete-si-abonamente/

 3.      AUTOMATE DE VÂNZARE

PASUL 1: SE INTRODUCE CARDUL ÎN FANTA DESTINATĂ ACESTUIA

PASUL 2: SE APASĂ PE ECRAN

PASUL 3: SE SELECTEAZA OPȚIUNEA REÎNCARCĂ/ CONSULTANȚĂ CARD

PASUL 4: AŞTEPTAȚI CITIREA CARDULUI PENTRU VERIFICAREA SOLDULUI 

 4.      ON-LINE PE PORTALUL www.ratbv.ro

PASUL 1: ACCESAȚI PORTALUL www.ratbv.ro

PASUL 2: SELECTAȚI “ ÎNCARCĂ SAU CONSULTĂ CARDUL ON-LINE!” (ACEASTĂ OPȚIUNE APARE  ÎN PARTEA STÂNGĂ A PAGINII DE DESCHIDERE A PORTALULUI)

PASUL 3: ACCESAȚI CONTUL  DE UTILIZATOR

PASUL 4: DUPA LOGARE CU ADRESA DE MAIL ȘI PAROLA, ACCESAȚI BUTONUL DIN PARTEA DREAPTĂ A PAGINII (ACASĂ) ȘI SELECTAȚI OPȚIUNEA “CARDURILE MELE” PENTRU VERIFICAREA SOLDULUI (numărul de credite existente pe cardul de transport)

 

Ce se afișează pe panourile de informare din stații?

Panourile de informare din statii afișează programul mijloacelor de transport care trec prin statia respectivă și minutele rămase până la sosirea acestora.

Informațiile afișate sunt modificate în timp real, modificările intervenite pot fi datorare întarzierilor din trafic sau unor cauze neprevăzute, independente de voința noastră.

 

Cum se utilizează automatele de bilete?

Pentru procurarea unui titlu de călătorie sau încărcarea cardului este necesar să selectați, pe panoul tactil al automatului, operațiunea dorită (achiziționare titlu de călătorie sau încărcare card) și apoi să introduceți banii in fanta corespunzătoare.

 

Ce se întâmplă daca apare o disfuncționalitate în funcționarea automatului în timpul operațiunilor?

În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.