Întrebări frecvente
Sunt mai multe posibilități de achiziționare a titlului de călătorie:
- De la șofer se poate achiziționa bilet doar pe liniile metropolitane și pe 9 linii urbane (17B, 20, 25, 28, 34B, 41, 60, 100, A1);
- Prin plata cu cardul bancar direct la validatoarele din vehicule (nu este necesară emiterea unui bon pentru dovedirea plății, fiind suficientă comunicarea organelor de control a ultimelor 4 cifre din seria cardului bancar utilizat);
- Prin aplicația 24Pay pentru telefoane mobile;
- De la punctele de vânzare RATBV SA din terminalele de transport, chioșcurile albastre din stații, automatele de vânzare stații*;
- De la agenți economici terți, inclusiv oficii postale *.
(Lista punctelor de vânzare poate fi consultată pe site-ul RATBV la adresa https://ratbv.ro/retea-distributie-bilete-si-abonamente/)
La urcarea in mijlocul de transport de pe linia urbana, valideaza/achizitioneaza un titlu de calatorie (bilet de hartie, calatorie incarcata pe cardul de transport sau calatorie achizitionata din aplicatia mobila) care este valabil pe linia metropolitana dorita.
Nu utiliza plata cu cardul bancar la validator deoarece pe linia urbana se achizitioneaza o calatorie de tip URBAN care nu este valabila pe liniile metropolitane.
Utilizeaza aplicatia Google Maps pentru consultarea titmpilor de sosire a mijloacelor de transport public in statie.
În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.
În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.
În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.