Cum se verifică soldul pe cardul de transport?
Verificarea soldului de pe cardul de transport se poate face în următoarele moduri:
1. LA VALIDATOR:
PASUL 1: SELECTAȚI BUTONUL VERDE “I” DE PE VALIDATOR
PASUL 2: APROPIAȚI CARDUL DE VALIDATOR ÎN LOCUL INDICAT ( ASEMENEA UNEI VALIDĂRI)
PASUL 3: AŞTEPTAȚI AFIŞAREA INFORMAȚIILOR
2. CASIERII RATBV S.A.
PENTRU VERIFICAREA CĂLĂTORIILOR DISPONIBILE DE PE CARD ESTE NECESAR CA CENTRUL DE VȂNZARE SĂ FIE DOTAT TEHNIC CORESPUNZĂTOR (CITITOR DE CARD).
ACCESAȚI LINK-UL URMĂTOR PENTRU A AFLA CENTRELE DE VȂNZARE RATBV S.A. http://www.ratbv.ro/retea-distributie-bilete-si-abonamente/
3. AUTOMATE DE VÂNZARE
PASUL 1: SE INTRODUCE CARDUL ÎN FANTA DESTINATĂ ACESTUIA
PASUL 2: SE APASĂ PE ECRAN
PASUL 3: SE SELECTEAZA OPȚIUNEA REÎNCARCĂ/ CONSULTANȚĂ CARD
PASUL 4: AŞTEPTAȚI CITIREA CARDULUI PENTRU VERIFICAREA SOLDULUI
4. ON-LINE PE PORTALUL www.ratbv.ro
PASUL 1: ACCESAȚI PORTALUL www.ratbv.ro
PASUL 2: SELECTAȚI “ ÎNCARCĂ SAU CONSULTĂ CARDUL ON-LINE!” (ACEASTĂ OPȚIUNE APARE ÎN PARTEA DREAPTĂ A PAGINII DE DESCHIDERE A PORTALULUI)
PASUL 3: ACCESAȚI CONTUL DE UTILIZATOR
PASUL 4: DUPA LOGARE CU ADRESA DE MAIL ȘI PAROLA, ACCESAȚI BUTONUL DIN PARTEA DREAPTĂ A PAGINII (ACASĂ) ȘI SELECTAȚI OPȚIUNEA “CARDURILE MELE” PENTRU VERIFICAREA SOLDULUI (numărul de credite existente pe cardul de transport)
Ce se afișează pe panourile de informare din stații?
Panourile de informare din statii afișează programul mijloacelor de transport care trec prin statia respectivă și minutele rămase până la sosirea acestora.
Informațiile afișate sunt modificate în timp real, modificările intervenite pot fi datorare întarzierilor din trafic sau unor cauze neprevăzute, independente de voința noastră.
Cum se utilizează automatele de bilete?
Pentru procurarea unui titlu de călătorie sau încărcarea cardului este necesar să selectați, pe panoul tactil al automatului, operațiunea dorită (achiziționare titlu de călătorie sau încărcare card) și apoi să introduceți banii in fanta corespunzătoare.
Ce se întâmplă daca apare o disfuncționalitate în funcționarea automatului în timpul operațiunilor?
În cazul în care în timpul operațiunii apare o disfuncționalitate, vă rugăm să sunați la call center-ul RATBV S.A. -0368-800-600 sau scrieți un mail la adresa comunicare@ratbv.ro.
Ce facilități acordă posesorului abonamentul unic?
Deținătorul unui abonament în valoare de 85 de lei poate călători pe toate liniile de transport public de pe raza municipiului Brașov, inclusiv cu linia 20 ( traseu Livada Poștei – Warthe - Poiana Brașov).
Există vreo limitare în privința numărului de călătorii pentru deținătorii de abonamente?
Achiziționarea unui abonament unic dă dreptul titularului la un număr nelimitat de călătorii, pe toate liniile, inclusiv cu linia 20, în orice interval orar, indiferent de numărul de transbordări dintr-un mijloc de transport în altul, pe parcursul perioadei de valabilitate.
Ce alte avantaje mai prezintă abonamentul unic RATBV S.A.?
Abonamentul unic sporeşte considerabil mobilitatea călătorilor pe rețeaua de transport existentă.
Elevii pot achiziționa abonamente și la ce preț?
Prețul abonamentelor pentru elevi este de 42,5 de lei/lunar, titularii beneficiind de un număr nelimitat de călătorii, pe toate liniile, în orice interval orar.
Mai există posibilitatea achiziției de abonamente lunare nenominale sau de abonamente anuale?
De la 1 ianuarie 2016, RATBV S.A. a pus în vânzare abonamente lunare nenominale la prețul de 128 lei, precum și abonamente anuale la prețul de 850 lei.
Pentru utilizatorii frecvenți ai Liniei 20 (Livada Poștei – Poina Brașov) există facilități acordate prin politica abonamentului unic?
Utilizatorii Liniei 20 pot utiliza, incepand cu 1 august 2017, orice tip de abonament vândut de RATBV, cu exceptia abonementelor lunare cu pret redus pentru elevi si studenti, abonamentului lunar gratuit pentru elevi si abonamentul 1 zi toate liniile.
Ce alte noutăți aduce noul Plan Tarifar în privința taxării călătoriei?
RATBV S.A. a pus în vânzare mai multe tipuri de carduri de transport, ce pot fi folosite ca abonamente cu sau fără facilități tarifare sau ca portofel electronic.
De ce au fost scoase din oferta tarifară biletele cu o călătorie?
După introducerea facilității validării unui bilet pentru o călătorie de 50 de minute, a fost luată decizia opririi de la vânzare a biletelor cu o călătorie pentru a limita numărul de bilete ce erau transmise între pasagerii care terminau și cei care începeau o călătorie cu mijloacele de transport în comun. Calatorii pot achizitiona si in prezent titluri de transport cu o singura calatorie de la centrele de vanzare ale RATBV, prin utilizarea cardului de transport nominal.